Mam osobiście kawasaki kx 125 z 2000r o mocy ok 45KM,mam założony 1 pierścień na tłoku tak jak większość crossowych 125,gdyby były 2 pierścienie to by było większe tarcie i moc poszła by w dół,co zauważyłem że jest tam cholernie dobrze wywarzony wał z korbowodem,i ma duże kanały ssące ale komore sprężania która oczywiście sie znajduje w komorze korbowej bardzo małą co powoduje odpowiednie sprężanie,i co jeszcze wiem że utrzymanie tego piździka nie jest tanie co pół roku wszystkie nowe łożyskai simmeringi,tarcze,co 20h nowy tłok,co sezon nowy nikasil,co5-6h zmiana oleju w skrzyni biegów,jakaś wymiana wodzika czy zębatki(koszt 1-nej z tych części ok250 zł)mycie filtra i nasączanie go,wymiana simmeringów i kasowanie luzów zawieszenia,4łańcuchy na sezon o zębatkach napędowych niewspominając,klocki hamulcowe idą jak woda,jak ktoś chce sie takie coś kupić to niech sie policzy,ile takie coś kosztuje!to jest włąsnie japoński max tuning 2 suwa z125 wyciągnąć ile technologia pozwoli