Forum Forum motocykli dwusuwowych Strona Główna
Forum motocykli dwusuwowych Forum Index
Forum Forum motocykli dwusuwowych Strona Główna -> TUNING
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości

Emotikony
Very Happy Smile Sad Surprised
Shocked Confused Cool Laughing
Mad Razz Embarassed Crying or Very sad
Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink
Exclamation Question Idea Arrow
Więcej Ikon
 Kolor:  Rozmiar: Zamknij Tagi
Opcje
HTML: NIE
BBCode: TAK
Uśmieszki: TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
 
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:  
Topic Review
SEBA1991K Mam osobiście kawasaki kx 125 z 2000r o mocy ok 45KM,mam założony 1 pierścień na tłoku tak jak większość crossowych 125,gdyby były 2 pierścienie to by było większe tarcie i moc poszła by w dół,co zauważyłem że jest tam cholernie dobrze wywarzony wał z korbowodem,i ma duże kanały ssące ale komore sprężania która oczywiście sie znajduje w komorze korbowej bardzo małą co powoduje odpowiednie sprężanie,i co jeszcze wiem że utrzymanie tego piździka nie jest tanie co pół roku wszystkie nowe łożyskai simmeringi,tarcze,co 20h nowy tłok,co sezon nowy nikasil,co5-6h zmiana oleju w skrzyni biegów,jakaś wymiana wodzika czy zębatki(koszt 1-nej z tych części ok250 zł)mycie filtra i nasączanie go,wymiana simmeringów i kasowanie luzów zawieszenia,4łańcuchy na sezon o zębatkach napędowych niewspominając,klocki hamulcowe idą jak woda,jak ktoś chce sie takie coś kupić to niech sie policzy,ile takie coś kosztuje!to jest włąsnie japoński max tuning 2 suwa z125 wyciągnąć ile technologia pozwoli
Michal co do 3 pierscienia to bym polemizował... przecierz jak ktoś ma niezuzyty cylinder tłok i pierscionki to ma sprezanie i nei ma sensu zakładac takiego 3 pierścienia ,.... hm chodzi mi o to ze 3 pierscien zwiekszy tarcie:
konsekwencje: większy opór, możliwe szybsze zatarcie silnika i jego szybsze zużywanie.. Z drugiej strony uzyskujemy sprezanie deko wieksze które w niewielkim stopniu MOŻLIWE ze zwiększy moc... ehhh... nie polecam
kociolcyk2 zależy w jakim motorku
bo jak do takiej wski włozysz tłok z 3 pierścieniami to uwierz mi ale odczujesz różnice
bo sei sprężanie zwiększy a że w wsk nie jest ono najeiweksze to róznica znaczna bedzie
ArturSeXi 3 pierścień nie poprawi sytuacji obciązy natomiast tłok zmniejszy max obrotów najlepsze są tłoki 2 pierścieniowe
kociolcyk2 takie cos ajk 3 pierścień i wypełniacze na wale tez pewnie wszyscy znają ale od czegos trzeba zacząc Wink
ArturSeXi Ja polecam przerobić gaźnik znaczy wyszlifować i wypolerować fabryczne niedoskonałości i zmniejszyć opór paliwa. Lub odchudzić tłok z ciąć ścianki na 1 mm motor wkręca się na kosmiczne obroty:] miałem zrobione tak w jawce mustang:P hehe nieźle szłaRazz jest jeszcze kilka patentówWink
Michal Macie jakieś pomysły na tuning piszcie... jeśli któregoś z nich nie zamieściłem na stronce to .. można uzupełnić lub cos poprawić... zadawajcie pytania na tema Very Happy t tuningu
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Templates created by Vereor
Regulamin